torsdag den 11. december 2014

Nålbindningsfestival 2014 - Östersund, Sverige

I august 2014, tog min veninde Charlotte Meng og jeg, den lange vej, fra Århus og helt op til Östersund i Sverige. En lille tur på 800+ km hver vej.
Sikke en tur vi havde =D og sikke alle de dejlige mennesker vi mødte =D

Tak for en super hyggelig weekend =)

Jeg tog desværre kun nogle få billeder deroppe, men jeg ved at de selv tog nogle flere billeder, men jeg er lidt i tvivl om hvor de er blevet gemt. Det skal jeg lige have undersøgt, ved arrangøren Mia Svartholm, der også kommer på vores Festival i Danmark og blandt andet holder en eller flere workshops på svensk, hvor man kan lære at nålebinde =)
Vi glæder os til at se dig igen Mia =)

Her kan I se de billeder jeg tog =)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar